Niniejszy Regulamin dotyczy świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej: invado.pl (dalej: „Strona Internetowa”).
Regulamin określa zasady korzystania ze Strony Internetowej i stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. z dnia 6 lutego 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
Definicje
Invado – INVADO spółka z o.o., z siedzibą w Dzielnej, pod adresem ul. Leśna 2, 42-793 Ciasna, KRS 0000066190, NIP 5750007575, REGON 002748808.
Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca ze Strony Internetowej, posiadająca w niezbędnym zakresie zdolność do czynności prawnych.
Postanowienia ogólne
Korzystanie ze Strony Internetowej jest dobrowolne, lecz wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu.
Korzystanie ze Strony Internetowej jest możliwe jedynie przez Użytkowników.
Użytkownik może skontaktować się z Invado wysyłając wiadomość za pośrednictwem Strony Internetowej lub wysyłając e-mail na adres: biuro@invado.pl.
W ramach Strony Internetowej, Invado świadczy drogą elektroniczną Usługi obejmujące możliwość:
przeglądania zawartości informacyjnej Strony Internetowej, w tym uzyskania danych kontaktowych dystrybutorów produktów Invado;
rejestracji oraz logowania się do konta umożliwiającego pobranie materiałów udostępnionych przez Invado (Marketing Toolbox – dotyczy klientów inwestycyjnych, architektów, dystrybutorów, czy montażystów) oraz pobrania niektórych materiałów bezpośrednio ze Strony Internetowej, bez konieczności zakładania konta i logowania się;
zapoznania się z dokumentami aplikacyjnymi i wysłania aplikacji w odpowiedzi na udostępnione przez Invado oferty pracy dokumentów aplikacyjnych.
Usługi są świadczone przez Invado nieodpłatnie.
Invado dołoży wszelkich starań, by Strona Internetowa była dostępna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Do korzystania ze Strony Internetowej niezbędne jest posiadanie urządzenia zapewniającego dostęp do Internetu wraz z przeglądarką internetową.
Do zapoznania się z większością treści dostępnych na Stronie Internetowej nie jest konieczna rejestracja ani zakładanie konta w systemie. Wyjątkiem jest strefa Marketing Toolbox, w której dostęp do części materiałów możliwy jest dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą i członków ich personelu po zarejestrowaniu się (w przypadku pierwszego logowania) lub logowaniu się za pomocą identyfikatora i hasła (w przypadku, gdy uprzednio założono konto). W celu rejestracji niezbędne jest podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail i numeru telefonu, informacji o województwie oraz nazwy firmy. Zarejestrowany Użytkownik loguje się z kolei za pomocą identyfikatora i hasła. Materiały dla zarejestrowanych Użytkowników będą dostępne po przeprowadzeniu weryfikacji spełnienia przez Użytkownika kryteriów dostępu określonych przez Invado.
Z uwagi na koszty poniesione przez Invado w celu przygotowania materiałów dostępnych dla zarejestrowanych Użytkowników za pośrednictwem konta w strefie Marketing Toolbox oraz ograniczony krąg podmiotów, dla których są przeznaczone, Invado zastrzega sobie prawo odmowy udzielenia dostępu do materiałów dostępnych w strefie Markerting Toolbox za pośrednictwem konta. Odmowa dostępu może dotyczyć w szczególności podmiotów, które nie prowadzą działalności w zakresach wskazanych przez Invado (jako architekci, dystrybutorzy, czy montażyści), podmiotów posługujących się nieprawdziwymi danymi lub danymi innych osób jako swoimi, podmiotów prowadzących działalność konkurencyjną wobec Invado, podmiotów naruszających renomę Invado lub działających w sposób mogący negatywnie wpłynąć na renomę, czy interesy Invado.
Invado informuje, że korzystanie ze Strony Internetowej i środków porozumiewania się na odległość takich jak poczta elektroniczna może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystywaniem tego typu narzędzi teleinformatycznych oraz rekomenduje podjęcie przez Użytkownika odpowiednich kroków celem zminimalizowania tego ryzyka. Invado zaleca w szczególności stosowanie odpowiedniego oprogramowania antywirusowego i komercyjnych systemów bezpieczeństwa.
Invado zapewnia, że wdrożył standardowe instrumenty zabezpieczające poufność informacji przekazywanych przez Użytkowników.
Invado nie ponosi odpowiedzialności – w najszerszym dopuszczonym przez prawo zakresie – za działanie infrastruktury technicznej lub oprogramowania Użytkownika, w oparciu o które Użytkownik uzyskuje dostęp do Strony Internetowej lub w oparciu o które funkcjonuje poczta elektroniczna Użytkownika, w tym w szczególności za blokowanie wiadomości wysyłanych przez Invado lub oznaczanie ich jako spam.
Zawarcie i rozwiązanie umowy
Umowa pomiędzy Użytkownikiem, a Invado o świadczenie Usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania ze Strony Internetowej przez Użytkownika. W przypadku korzystania z usług Marketing Toolbox (wymagających rejestracji) – po zarejestrowaniu się i potwierdzeniu przez Invado nadania dostępu do konta.
Rezygnacja z Usług jest możliwa w każdej chwili i następuje poprzez zaprzestanie przez Użytkownika z korzystania z nich lub wysłanie maila z informacją o rezygnacji na adres wskazany w punkcie II.3 powyżej. Rezygnacja oznacza rozwiązanie umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną.
Invado może rozwiązać umowę o świadczenie Usług drogą elektroniczną w razie naruszenia przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu lub w przypadku zakończenia świadczenia przez Invado niektórych lub wszystkich usług.
Obowiązki Użytkownika
Użytkownik jest zobowiązany do korzystania ze Strony Internetowej zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego. Zakazuje się dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Użytkownik zobowiązuje się:
nie przekazywać Invado nieprawdziwych danych osobowych, w tym nie podawać danych fikcyjnych lub danych innych osób jako własnych;
nie ujawniać hasła logowania do strefy Marketing Toolbox na Stronie Internetowej osobom nieuprawnionym ani ujawniać zawartych tam materiałów w sposób sprzeczny z określonym przez Invado sposobem ich wykorzystania;
nie podejmować jakichkolwiek działań uniemożliwiających lub utrudniających korzystanie ze Strony Internetowej przez inne osoby, w tym w szczególności czynności ukierunkowanych na zakłócenie stabilności funkcjonowania Strony Internetowej;
nie podejmować działań naruszających lub mogących naruszyć prawa Invado, innych Użytkowników lub osób trzecich.
Reklamacje
Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych drogą elektroniczną.
Reklamacje mogą być składane w formie mailowej, poprzez wysłanie reklamacji na adres: a.hucz@invado.pl.
Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, opis problemu i żądanie Użytkownika.
Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Invado.
Ochrona danych osobowych
Invado jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną. Więcej informacji w tym zakresie znajduje w Polityce Prywatności i Polityce Cookies, dostępnych na Stronie Internetowej.
Do danych niezbędnych do korzystania ze Strony Internetowej w zakresie konta w strefie Marketing Toolbox należą dane wskazane w formularzu zgłoszeniowym jako te oznaczone gwiazdką, to jest: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, województwo, nazwa firmy, informacja o rodzaju współpracy: architekt, dystrybutor, montażysta, inny.
Postanowienia końcowe
Invado zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu mogą nastąpić w szczególności:
ze względu na zmianę przepisów prawa;
w celu usprawnienia funkcjonowania Strony Internetowej;
w celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa korzystania ze Strony Internetowej i zapobiegania nadużyciom;
w związku z dodaniem nowych funkcjonalności Strony Internetowej lub rezygnacją przez Invado z niektórych istniejących funkcjonalności.
Zmiany Regulaminu będą udostępniane poprzez ich publikację na Stronie Internetowej (a w przypadku narzędzia Marketing Toolbox – dodatkowo przesłane mailowo) i wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania informacji lub jej doręczenia mailowo (w przypadku użytkowników narzędzia Marketing Toolbox wymagającego logowania). W przypadku niezaakceptowania przez Użytkownika zmian do Regulaminu przysługuje mu prawo do rozwiązania umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 23 sierpnia 2024.